När startskottet gick dundrade de iväg, banan var två mil lång
och det gällde att köra så många varv som möjligt på tre timmar.
Sju varv är något av ett rekord.
På vissa ställen gick det lite trögare. Som här, i Hästskon, där man i förväg tömmer ett antal lastbilstankar med vatten för att uppnå en genuin välling av lera.
och det gällde att köra så många varv som möjligt på tre timmar.
Sju varv är något av ett rekord.
På vissa ställen gick det lite trögare. Som här, i Hästskon, där man i förväg tömmer ett antal lastbilstankar med vatten för att uppnå en genuin välling av lera.
Efter en dag av slit och milslånga promenader sussade vi gott i skrotbussen på väg tillbaka till Hemse. Det var mitt femte GGN. Ett par av gångerna har jag också varit en av de stackare som
satt upp alla plastband runt banan. Det du.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar